Selection from the list of topics

?help

your basket basket(0)

display result tabledisplay mapSelect a result from the list by clicking on one of the table or map symbols.

add to basketIf you would like to display more than one table or map at once, add it to the basket by clicking on the basket symbol. Repeat this until all tables you are interested in are selected. Afterwards open the basket and choose show all.

Filter Results

You can further limit your Results with filters. Hoovering over the info symbol i will display additional information.
Remove the filter by clicking on the filter again.

Your basket is empty.

Filter Results

Inventory

2009/17

Topic

area

Classification

Vorkommen der Waldfunktion "Schutzwald". Die speziellen Waldfunktionen von erheblicher lokaler Bedeutung werden pro Probefläche per Umfrage erhoben und basieren auf Planungsgrundlagen oder gutachtlichen Einschätzungen durch den Förster. Mehrfachnennungen sind möglich.

region

unit of evaluation

Zugehörigkeit zur Fläche, welche sowohl in der Inventur LFI3, als auch in der Inventur LFI4 als "Wald" bestimmt wurde.
search result: 8 entries on 1 page
forest area
special forest function - protection forest
forest type (3 classes)·special forest function - protection forest